Zwroty i reklamacje

Jeśli w przesyłce brakuje zamówionych i opłaconych produktów, zostały one uszkodzone podczas transportu lub zaistniała inna sytuacja powodująca niezadowolenie z otrzymanych produktów, każdy Klient ma prawo złożyć reklamację. Wystarczy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta mailowo lub telefoniczne. Ponadto istnieje możliwość zwrotu zamówienia w nienaruszonym stanie. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych o daty otrzymania zwrotu zamówienia.

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


Butik Pod Aniołem Dom Wydawniczy Rafael

ul. Dąbrowskiego 16

30-532 Kraków

Uwaga! W razie jakichkolwiek pytań możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pomoc@butikpodaniolem.pl

 

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Butik Pod Aniołem Dom Wydawniczy Rafael

ul. Dąbrowskiego 16

30-532 Kraków

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl