
Jeśli w przesyłce brakuje zamówionych i opłaconych produktów, zostały one uszkodzone podczas transportu lub zaistniała inna sytuacja powodująca niezadowolenie z otrzymanych produktów, każdy Klient ma prawo złożyć reklamację. Wystarczy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta mailowo lub telefoniczne. Ponadto istnieje możliwość zwrotu zamówienia w nienaruszonym stanie. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych o daty otrzymania zwrotu zamówienia.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Butik Pod Aniołem Dom Wydawniczy Rafael
ul. Dąbrowskiego 16
30-532 Kraków
Uwaga! W razie jakichkolwiek pytań możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pomoc@butikpodaniolem.pl
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Butik Pod Aniołem Dom Wydawniczy Rafael
ul. Dąbrowskiego 16
30-532 Kraków
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.